Funkcja przedzwaniania baz telefonicznych w celu wyselekcjonowania numerów istniejących została przebudowana. Dodana została dodatkowa opcja wybierania numerów gdzie zarejestrowno próbę podniesienia słuchawki. Dzieki czemu uzyskujemy większą jakość baz, szczególnie z numerami komórkowymi.

Włączenie tej opcji wpływa na znaczenie niektórych statusów połączeń:

  • W - Telefon został odebrany
  • O - Telefon został odebrany bardzo szybko (różnego rodzaju automaty - możliwość konfiguracji czasu)
  • N - Nikt nie odebrał (w tym błędne statusy odpowiedzi z central operatorów komórkowych)
  • B - Zajęty
  • F - Nie ma takiego numeru
  • U - Połączenie nieudane

Status W jest najbardziej wartościowy, gdyż połączenie zostało odebrane w czasie zdefiniowanym w konfiguracji centrali dla projektu. Można spróbować wykorzystać również status B czyli numery zajęte, jednak w tym przypadku nie mamy pewności czy numer jest prawidłowy (aktywny). Status N z powodu błędnego raportowania z central operatorów może być trudny do wykorzystania.