W CADASie
DA SIĘ.
W wielomodułowym, skalowalnym systemie CADAS połączysz rozproszone zasoby całej sieci swoich kooperantów i jednolicie obsłużysz najbardziej potrzebne technologie ankietowania: przez Internet (CAWI), przez telefon (CATI), z laptopem (CAPI), z tabletem /telefonem Android (MOBI), na papierze (P&P):
Przez ostatnie 365 dni wypełniono 2 147 122 ankiet w tym:
Platforma tele-informatyczna (ICT) do szybkiego ankietowania (face-to-face) lub prowadzenia off-line formularzowych spisów, obserwacji lub audytów w punktach sprzedaży, punktach obsługi klienta lub wybranych miejscach publicznych przez wysłanników pracujących na terminalach z systemem Android: tablet, smartfon.
Platforma tele-informatyczna do ankietowania w trybie on line techniką wywiadu telefonicznego z centralnym zarządzaniem i nadzorem w sieci lokalnej LAN (w studiu badań telefonicznych)
Platforma tele-informatyczna z systemem dostępowym do interaktywnego przeglądania i przetwarzania i prezentowania wyników badań audytowych typu Mystery Shopper z systemem obsługi reklamacji
Platforma tele-informatyczna do prowadzenia off-line wywiadów bezpośrednich (face2face) w sieciach rozproszonych z centralnym zarządzaniem, rozdziałem próby i kwot i automatyczną synchronizacją na terminalach typu laptop.
Platforma tele-informatyczna do internetowego ankietowania on-line z dystrybucją ankiet poprzez linki przy wsparciu wbudowanego systemu mailingowego lub integracje z dowolnym serwisem lub panelem respondentów.
Aplikacja tele-informatyczna do interaktywnego przetwarzania płaskich zbiorów danych sondażowych lub obserwacyjnych przez internautów odwiedzających hostujący serwis.
Serwer telekomunikacyjny własnej konstrukcji klasy VoiP, zbudowany w technologii SIP2, sterowany i zarządzany bezpośrednio z poziomu aplikacji sondażowania telefonicznego CATI przeznaczony do automatyzacji połączeń telefonicznych, monitorowania ruchu, rejestrowania rozmów oraz billingu w badaniach telefonicznych realizowanych w trybie In-Hall lub At-Home.
Platforma tele-informatyczna do ankietowania on-line techniką wywiadu telefonicznego w sieci rozproszonych stacji ankieterskich z centralnym zarządzaniem i zdalnym nadzorem w sieciach rozległych (WAN).
Platforma tele-informatyczna klasy BBS (Bulletin Board System) - do pozyskiwania źródłowych danych do analiz jakościowych poprzez prowadzenie moderowanych dyskusji grupowych, happeningów lub spotkań warsztatowych w prerekrutowanych grupach rozproszonych uczestników.