EN
Aktualności
O firmie
O nas
Referencje
Kontakt
Polityka prywatności
Praca
Produkty
MOBI
Do prowadzenia formularzowych spisów, monitoringów, obserwacji lub krótkich wywiadów face-to face na terminalach typu: tablet, smartfon, PDA
NetCATI
Do jednolitego i jednoczesnego ankietowania CATI z ekstranetu i z intranetu, tj.: przez centra telefoniczne i/lub stacje domowe i/lub stanowiska na miejscu
CAWI
Do przeprowadzania ankiet internetowych poprzez dystrybucje linków oraz integracje z serwisami i panelami respondentów.
CAPI
Do prowadzenia przez terenową sieć ankieterską tradycyjnych wywiadów face2face na terminalach typu laptop
MySh
Do przetwarzania i prezentowania wyników badań audytowych typu Mystery Shopper
FoBo
Do spotkań wirtualnych na platformie typu BBS (Bulletin Board System) w celu gromadzenia materiałów do badań jakościowych
CallServer
Do automatyzacji połączeń telefonicznych, nadzorowania rozmów, zarządzania nagraniami oraz monitorowania i alokowania kosztów.
CATI@Home
Do prowadzenia wywiadów telefonicznych CATI z wirtualnego studia w sieci rozproszonych terminali domowych typu desktop PC lub laptop
Xplore
Do interaktywnego przetwarzania płaskich zbiorów danych sondażowych lub obserwacyjnych.
Usługi
Inżynieria oprogramowania
Standardy
Współtworzenie rozwiązań
Opieka autorska
Wsparcie czynności wdrożeniowych
Utrzymanie systemu
Użyczanie zasobów
Adresaci i oferty
Klasy usług
Wsparcie badań
Doradztwo IT
Wsparcie operacyjne
Sprawdzanie numerów dialerem
Strefa użytkownika
Pomoc
Narzędzia
Aktualizacje systemu
Logotypy
Strefa użytkownika
Użytkownik:
Niezalogowany
Ograniczony dostęp
Zaloguj
Help Menu
Help Topics
CallSrv Administracja
Pomoc - Stanowisko CAPI
Pomoc - Stanowisko CATI
Pomoc Podgląd Stanowiska Cati
Pomoc Softphone
Pomoc MOBI
Pomoc MYSH
Pomoc Edytor kwestionariuszy
Integracja Sawtooth
Pomoc Skryptowanie
Pomoc CAPI
Pomoc CATI
Pomoc CAWI
Pomoc Xplore
Pomoc - Stanowisko CATI
1
Pomoc - Stanowisko CATI
1.1
Instrukcja komponentu CATI
Instrukcja aplikacji CATI.