Logo

EN
  • Aktualności
  • O firmie
    • O nas
    • Referencje
    • Kontakt
    • Polityka prywatności
    • Praca
  • Produkty
    • MOBI Do prowadzenia formularzowych spisów, monitoringów, obserwacji lub krótkich wywiadów face-to face na terminalach typu: tablet, smartfon, PDA
    • NetCATI Do jednolitego i jednoczesnego ankietowania CATI z ekstranetu i z intranetu, tj.: przez centra telefoniczne i/lub stacje domowe i/lub stanowiska na miejscu
    • CAWI Do przeprowadzania ankiet internetowych poprzez dystrybucje linków oraz integracje z serwisami i panelami respondentów.
    • CAPI Do prowadzenia przez terenową sieć ankieterską tradycyjnych wywiadów face2face na terminalach typu laptop
    • MySh Do przetwarzania i prezentowania wyników badań audytowych typu Mystery Shopper
    • FoBo Do spotkań wirtualnych na platformie typu BBS (Bulletin Board System) w celu gromadzenia materiałów do badań jakościowych
    • CallServer Do automatyzacji połączeń telefonicznych, nadzorowania rozmów, zarządzania nagraniami oraz monitorowania i alokowania kosztów.
    • CATI@Home Do prowadzenia wywiadów telefonicznych CATI z wirtualnego studia w sieci rozproszonych terminali domowych typu desktop PC lub laptop
    • Xplore Do interaktywnego przetwarzania płaskich zbiorów danych sondażowych lub obserwacyjnych.
  • Usługi
    • Inżynieria oprogramowania Standardy Współtworzenie rozwiązań
    • Opieka autorska Wsparcie czynności wdrożeniowych Utrzymanie systemu
    • Użyczanie zasobów Adresaci i oferty Klasy usług
    • Wsparcie badań Doradztwo IT Wsparcie operacyjne Sprawdzanie numerów dialerem
  • Strefa użytkownika
    • Pomoc
    • Narzędzia
    • Aktualizacje systemu
    • Logotypy
Strefa użytkownika
Użytkownik: Niezalogowany Ograniczony dostęp
Zaloguj

Help Menu

Help Topics

  • CallSrv Administracja
  • Pomoc - Stanowisko CAPI
  • Pomoc - Stanowisko CATI
  • Pomoc Podgląd Stanowiska Cati
  • Pomoc Softphone
  • Pomoc MOBI
  • Pomoc MYSH
  • Pomoc Edytor kwestionariuszy
  • Integracja Sawtooth
  • Pomoc Skryptowanie
  • Pomoc CAPI
  • Pomoc CATI
  • Pomoc CAWI
  • Pomoc Xplore

Pomoc - Stanowisko CAPI

  1. 1 Pomoc - Stanowisko CAPI
    1. 1.1 Instrukcja komponentu CAPI
    2. 1.2 Instrukcja komponentu CMI

Instrukcja aplikacji CAPI.

Zaufali nam

zobacz więcej

© 2015 Copyright by CADAS Software Sp. z o.o. All rights reserved.

Wszelkie znaki towarowe zamieszczone na stronie należą do ich prawowitych właścicieli.