Logo

O nas

Kim jesteśmy?

Jesteśmy firmą na wskroś informatyczną ale duszą i ciałem należymy do świata badań sondażowych.

  • Treścią naszej codziennej pracy są zwykłe obowiązki i czynności wykonawców badań sondażowych, które przeobrażamy w komputerowe procedury operacyjne.
  • Jesteśmy zawodowcami o długoletnim doświadczeniu w branży badania rynku i opinii.
  • Legitymujemy się gruntownym wykształceniem specjalistycznym - zarówno informatycznym jak i socjologiczno-metodologicznym.

Czym się zajmujemy?

Zajmujemy się wspieraniem najlepszych praktyk badania rynku i opinii z wysokiej półki przez sprawdzone technologie tele-informatyczne oraz śmiałe rozwiązania.

  • Mając za swych promotorów badaczy i użytkowników aplikacji –wytwarzamy wysoko wyspecjalizowane oprogramowanie dla branży badania rynku i opinii.
  • Dostarczamy nowe rozwiązania informatyczne i technologiczne w obliczu stale narastających potrzeb i wyzwań w branży badań rynku i opinii.
  • Udostępniamy nasze oprogramowanie w trybie PaaS (Platform as a Service) - na naszych serwerach i łączach.

Dane podstawowe

„CADAS Software Sp. z o. o.” jest zarejestrowaną w Polsce spółką kapitałową prawa handlowego.

  • Data założenia: 9.10.1990 r.
  • 100% udziałów kapitału zakładowego - własność osób fizycznych, obywateli RP związanych ze środowiskiem socjologicznym i branżą badania rynku i opinii.
  • Zmiany głównego przedmiotu działalności: 1990-1991 – badania rynkowe; 1992-2004 – usługi wsparcia realizacji badań terenowych i przetwarzania danych sondażowych; od 2004 – produkcja oprogramowania sondażowego, towarzyszące usługi informatyczne i hostowanie badań na własnej platformie WWW.
  • Historyczne nazwy: „IBRIS Sp. z o. o.”, Market Service KSG Sp. z o. o.”, „Market-Info-Service Sp. z o. o.”.

Kapitał ludzki

Najważniejszym składnikiem zasobów naszej Spółki są stali współpracownicy działający w niezmienionym składzie osobowym od roku 2004.

Pracą informatyków (programiści, wdrożeniowcy, obsługa serwisowa) kieruje mgr inż. Paweł Pawłowski (rocznik 1976), absolwent Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji Politechniki Poznańskiej (2001) oraz Studiów Podyplomowych w zakresie Zarządzania Projektami Informatycznymi Politechniki Warszawskiej (2003). inż. Paweł Pawłowski jest nieprzerwanie od roku 2001 związany z problematyką informatycznego wsparcia sondażowania, a od samego początku budowy Platformy CADAS i aplikacji towarzyszących, tj. od roku 2003 pełni rolę głównego architekta i wykonawcy tego oprogramowania.

Obszar współpracy z licencjobiorcami/użytkownikami Platformy CADAS i z odbiorcami usług wsparcia projektów badawczych należy w Spółce do kompetencji dr Henryka Dziewulskiego (rocznik 1953), absolwenta Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego (1979), specjalizującego się w zagadnieniach metodologii badań społecznych i komputerowych technik sondażowania, ze stopniem naukowym doktora Uniwersytetu Warszawskiego w zakresie filozofii i socjologii (1996, z promocji prof. dr hab. Jerzego Szackiego). Dr Dziewulski jest nieprzerwanie od roku 1983, czynny zawodowo w dziedzinie stosowanych badań sondażowych, z tego co najmniej 25 lat przypada na jego osobiste zainteresowanie i czynne, praktyczne zaangażowanie w techniczne i informatyczne wsparcie procedur sondażowej pracy terenowej. Znajomość polskiego rynku komercyjnych usług badawczych jest w jego przypadku ugruntowana nieprzerwaną od roku 1998 aktywnością zawodową w branży komercyjnych badań rynku i opinii na różnych stanowiskach: szefa studia CATI (2 lata), dyrektora d/s realizacji badań (2 lata), a następnie pełnomocnika zarządu ds. wdrażania nowych technologii (3 lata) dużej agencji badawczej oraz szefa zarządu rodzimej Spółki (5 lat), która za jego kadencji rozwinęła od podstaw produkcję własnego oprogramowanie dla badań.